مطالب بامزه و خنده دار ⎝⓿⏝⓿⎠ ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . سوتی ها بامزه.چرت و پرت،..
مطالب بامزه و خنده دار
 
 
یک شنبه 16 تير 1392برچسب:توالت دلباز, :: 7:31 ::  نويسنده : امیرعلی

 

مامان بزرگه دخترخاله م اومده خونمون رفته دستشویی وقتی اومده بیرون

برگشته به من میگه : مادرجان چه توالت دلبازی ! سفیدبخت بشی الهی....!



نظرات شما عزیزان:

سپتا
ساعت11:55---5 مرداد 1392
عوووق مرده شور ریختشو ببرن خوووووووووو این چه کاریه نکبت

الهه ... نمكدون
ساعت1:08---22 تير 1392
الان اين چه مرگشه با سنگ توالت عكس گرفته؟ خوب اينكارا يعني چي؟؟ شيطونه ميگه بزنم فهشش بدم

سپتا
ساعت15:38---19 تير 1392
سلام امیر علی خوبی اولا"که با افتخار لینک شدی دوما"من نگفتم میاین خواستگاری گفتی برو دنبال هدفت منم گفتم هدفم درس خوندنه چون نه اون مرد سوسوله به دردم میخوره نه اون مرد سیبیلو که دست بزن داره
خدا نکنه چشای داداش امیر علی دراد خدایی نکرده اگر با کسی بودم چش اون دراد باشه ما میایم کلاس خصوصی راستی مطالب وبت و خیلی دوس دارم هروقت اپ کردی یه خبر به من بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


كليه مطالب طنز ميباشد . قصد ما نشوندن خنده بر لب های شماست و اينجا همه چيز داريم جز توهين به كسي و سياست. یا حق
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب بامزه و خنده دار ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . س و آدرس sooti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 963
بازدید دیروز : 114
بازدید هفته : 6985
بازدید ماه : 12049
بازدید کل : 201240
تعداد مطالب : 2312
تعداد نظرات : 5740
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما