توی عمرم همچین کتکی نخورده بودم
 
مطالب بامزه و خنده دار ⎝⓿⏝⓿⎠ ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . سوتی ها بامزه.چرت و پرت،..
مطالب بامزه و خنده دار
 
 
پنج شنبه 17 مهر 1393برچسب:توی عمرم همچین کتکی نخورده بودم, :: 13:38 ::  نويسنده : امیرعلی

هفت سالم بود تازه خوندن ياد گرفته بودم،ميرفتم قبرستون دم خونمون
سرقبرها قرآن ميخوندم،پول ميگرفتم.يک بار بابام منو ديد،
جوري کتکم زد نزديک بود همونجا خاکم کنند.



نظرات شما عزیزان:

پرنیان
ساعت19:12---19 مهر 1393
نه بابا نروسرجر جون خخخخ
پاسخ: احتیاج به معاینه داریا؟؟؟


پرنیان
ساعت19:56---18 مهر 1393
اخه مگ تو مخ داری که میخای فکرم بکنی
پاسخ: بعله!!! من نروسرجر هستم دختر!!!!!!


پرنیان
ساعت18:07---18 مهر 1393
بهت میگم حرفمو بهم بده بگو چشم
پاسخ: خخخخخخخخ اول باید یه دل سیر بزنمت بعدش فکرام رو کنم!!!!


پرنیان
ساعت13:22---18 مهر 1393
حرفمو پس میگیرمممم حرفمو بهم بده زود
پاسخ: پس نمیدم!!!!!!!!!!!!!


پرنیان
ساعت17:36---17 مهر 1393
اخیی الهییی پس بدجور کتکت زده کاش من اونموقع بابات بودم
پاسخ: کاش !!!!! اون موقع خودم میزدمت بابای به این خوشگلی آه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


كليه مطالب طنز ميباشد . قصد ما نشوندن خنده بر لب های شماست و اينجا همه چيز داريم جز توهين به كسي و سياست. یا حق
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب بامزه و خنده دار ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . س و آدرس sooti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 356
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 356
بازدید ماه : 11442
بازدید کل : 200633
تعداد مطالب : 2312
تعداد نظرات : 5740
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما