یه اپلیکیشن ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﮐﺮﺩﻡ
 
مطالب بامزه و خنده دار ⎝⓿⏝⓿⎠ ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . سوتی ها بامزه.چرت و پرت،..
مطالب بامزه و خنده دار
 
 

یه اپلیکیشن ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﮐﺎﻣﻞ ﺷﺎﺭﮊ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﻬﺖ ﺧﺒﺮ ﻣﯿﺪﻩ . ﻣﺎﻡ ﺍﯾﻨﻮ ﻧﺼﺐ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺭﻭﮔﻮﺷﯽ ﻭ ﺷﺐ ﺯﺩﯾﻤﺶ ﺑﻪ ﺷﺎﺭﮊ ﻭ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯾﻢ . … ﺳﺎﻋﺖ ۳ ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﯾﻬﻮ ﺩﯾﺪﯾﻢ ﺻﺪﺍﯼ ﻓﺮﯾﺎد یک زن ﻣﯿﺎﺩ ﻣﯿﮕﻪ: آخ ﺑﮑﺶ ﺑﯿﺮﻭﻥ! ﺑﮑﺶ ﺑﯿﺮﻭﻥ! یهو کل خانواده مثل قوم مغول ریختن تو اتاقم که چ خبره اون کیه که اینجوری. فریاد میزنه.....

الآن گوشیم شارژ نداره میترسم بزنم تو شارژ یهو شب داد بزنه : بکنش تو دیگه! بکن تو !



نظرات شما عزیزان:

پرنیان
ساعت17:39---17 مهر 1393
قربون تو که خوشکلی
پاسخ: بر شکاکش لعنت !!!!!!!!


پرنیان
ساعت23:55---16 مهر 1393
باشه هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه
پاسخ: پس زشتییییییی!!!! زشتو زشتو زشتو زشتو


پرنیان
ساعت23:50---16 مهر 1393
اینو به خودت بگو
پاسخ: خودم حرف گوش نمیدم تو بهش بگو!!!!


پرنیان
ساعت23:41---16 مهر 1393
من ی دختر نازو خوشکل که افتخار حرف زدن به هرکی نمیده خخخخ
پاسخ: هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه!!!!


پرنیان
ساعت23:29---16 مهر 1393
خخخخخ خو ی حقیقتو دربارت راس گفتما
پاسخ: هیچی به من نمیچسبه!!!!!! درباره خودت بگو


پرنیان
ساعت23:19---16 مهر 1393
تو شوکه برووووووو
پاسخ: خودمم داشتم دنبالش میگشتم!!!


پرنیان
ساعت23:15---16 مهر 1393
هیچی داشتی مسخرشون میکردی؟
پاسخ: شوکه شده بودم.......


نفس
ساعت19:44---16 مهر 1393
فکر نمی کردم اینقد اوضاع خراب باشه...
پیشنهاد می کنم گوشیت رو نابود کنی:-) :-)
پاسخ: بذارمش تو وب همه دانلود کنید؟


پرنیان
ساعت15:59---16 مهر 1393
خخخ بعد تو چیکار کردی؟
پاسخ: به نظرت چیکار میتونم بکنم


پرنیان
ساعت20:48---15 مهر 1393
خخخخ عامووووووووو این چه الارمیه هرکی فک نکنه ی چیز دیگ فک میکنه زشته برا تو بخدا زشته
پاسخ: تو دانلودم شانس نداریم...... تازه تو خونه داشتن دنبال یارو می‌گشتن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


كليه مطالب طنز ميباشد . قصد ما نشوندن خنده بر لب های شماست و اينجا همه چيز داريم جز توهين به كسي و سياست. یا حق
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب بامزه و خنده دار ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . س و آدرس sooti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 753
بازدید دیروز : 114
بازدید هفته : 6775
بازدید ماه : 11839
بازدید کل : 201030
تعداد مطالب : 2312
تعداد نظرات : 5740
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما