زن رفیقم حامله بود
 
مطالب بامزه و خنده دار ⎝⓿⏝⓿⎠ ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . سوتی ها بامزه.چرت و پرت،..
مطالب بامزه و خنده دار
 
 
پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:زن رفیقم حامله بود, :: 9:38 ::  نويسنده : امیرعلی

زن رفیقم حامله بود . یه روز رفتم پیش رفیقم دیدم پکره ! بش گفتم چته ؟
گفت جواب سونوگرافی زنم اومده !
گفتم : خب ؟
گفت : بچه دختره
گفتم : این که ناراحتی نداره
گفت : دختر اینجا دردسره
گفتم : چرا ؟
گفت : حالا امنیت نداره و یه روزی یکی دلشو میشکونه و اینا به کنار !
.
.
.
ولی پارک دوبلوشو چیکار کنم ؟
منم زدم زیر گریه و گفتم : اشکال نداره داداش خدا بزرگه 



نظرات شما عزیزان:

دختر افغانی
ساعت17:51---12 شهريور 1393
این دفعه ی بوووووووووق حقته

ziziemdad
ساعت16:23---8 شهريور 1393
بش بگو میزگره به روی خودت نیار
پاسخ: داره دیونه میشه


هانی خوشگله
ساعت13:38---6 شهريور 1393
واااااا.بخدا اینا همش ساخته تخیلاتتونه.من 4سال پیش جوری پارک دوبل کردم افسره دهنش وا موند.قبولیمو نوشت گفت دیگه نمیخاد برونی.اینا همش تخیله
پاسخ: تو استثناء هستی ما برا عمومیت دخترا میگیم برا موارد خاص نگفتیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


كليه مطالب طنز ميباشد . قصد ما نشوندن خنده بر لب های شماست و اينجا همه چيز داريم جز توهين به كسي و سياست. یا حق
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب بامزه و خنده دار ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . س و آدرس sooti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 398
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 398
بازدید ماه : 11484
بازدید کل : 200675
تعداد مطالب : 2312
تعداد نظرات : 5740
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما