پسرا چه مطلب ارزشمندی در اختیارتون گذاشتم
 
مطالب بامزه و خنده دار ⎝⓿⏝⓿⎠ ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . سوتی ها بامزه.چرت و پرت،..
مطالب بامزه و خنده دار
 
 
پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:چه مطلب ارزشمندی در اختیارتون گذاشتم, :: 10:2 ::  نويسنده : امیرعلی

آهای آقا پسری که میخوای با یه دختر دوست بشی.دیوانه.

اگه میخوای بدونی دوست پسر داره یا نه بهش نگو که دوست پسر داری ؟

بهش بگو ایشالا اون پسره که دوستش داری بره زیر هجده چرخ له بشه.

اگه فحشت داد یا گفت برو بمیر یعنی دوست پسر داره.

اگه خندید بدون که میتونی مخشو بزنی 



نظرات شما عزیزان:

اذین
ساعت23:12---7 مرداد 1393
سارا تا پام رسید اون جای که بهت گفتم دعوام شدخخخخخخخخخ
پاسخ: دعوا؟ آخه چرا؟


سارا
ساعت2:06---5 مرداد 1393
ولی امروز خیلی حال داد تا ۸شب با دوستام تو پارک بودم مامانم زنگ زده میگه کجایی میگم کتابخونه مامانم میگه این چه کتابخونه ای که ازش صدا فواره میاد میگم صدا لب تاب دوستم دیگه بی خیال شد......

سارا
ساعت1:50---5 مرداد 1393
امروز رفتم پارک شماره دادن ولی نگرفتم به جاش رفتم پشت سر چند تا پسر از پشت سنگ زدم خورد توسر یکیشون اونام اومدن تلافی کنن به جای سنگ گل زدن به من و دوستام نخورد ولی یه پیرمرد دعواش کرد آخرسر هم شمارشو داد به دوستم که می خواست .....من از این کارا زیاد می کنم
پاسخ:خخخخخخخخ، به این میگن زرنگی دوست دخترت با 7 تا از دوستاش دعوت کنی گرون ترین رستوران اونام تا میتونن سفارش بدن وبا ترفندی خاص از. اونجا فرار کنی......
پاسخ: اونا بمونن با پول این همه غذا،،، خذاییش دلم بحالشون سوخت


سارا
ساعت0:32---5 مرداد 1393
چرا انتقام ....اصلا چرا به خودم زحمت بدم....اینا رو بندازم به جون هم دیگه حله ........... ولی حال میده آدم کرم بریزه
پاسخ: برام تعریف کن که چه کارا کردی!


سارا
ساعت19:06---3 مرداد 1393
نه هانی جون من یکی از دوستاشم

هانی خوشگله
ساعت1:28---3 مرداد 1393
ساراجان توهمون نرگسی؟

ziziemdad
ساعت19:45---2 مرداد 1393
منظورم همون دوست پسره
پاسخ: اوه اوه، ایشالا... وقتی رفت زیر تانک، بیا با خودم بریز رو هم


سارا
ساعت19:33---2 مرداد 1393
سلام دوباره اومدم ...مگه اشکالی داره آدم با 100 تا باشه همین پسرا با خیلیان ما هم میشیم مثلشون...

پاسخ: خوش اومدی قدمت رو تخم چیشام، اشکالی نداره تو 2000 تا بگیرکه بتونی ازشون انتقام بگیری



sahar
ساعت18:35---2 مرداد 1393
منک اینو بم بگ نیشم تا فیها خالدون باز میشه
پاسخ: خوبه. خوبه معشوقه نداری خوبه خوبه


ziziemdad
ساعت16:40---2 مرداد 1393
ایشاالله دوست پیرم بره زیر تانک اسرائیل خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ: میبینم با پیره مردا میپری!


ه
ساعت15:09---2 مرداد 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


كليه مطالب طنز ميباشد . قصد ما نشوندن خنده بر لب های شماست و اينجا همه چيز داريم جز توهين به كسي و سياست. یا حق
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب بامزه و خنده دار ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . س و آدرس sooti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 379
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 379
بازدید ماه : 11465
بازدید کل : 200656
تعداد مطالب : 2312
تعداد نظرات : 5740
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما