من اگه دختر بودم
 
مطالب بامزه و خنده دار ⎝⓿⏝⓿⎠ ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . سوتی ها بامزه.چرت و پرت،..
مطالب بامزه و خنده دار
 
 
یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:من اگه دختر بودم, :: 11:18 ::  نويسنده : امیرعلی

من اگه دختر  بودم


واااااااای زبونم لال خدانکنه.... من چمه؟ چرا دارم کفر میگم؟



نظرات شما عزیزان:

سيندرلا
ساعت18:59---14 اسفند 1392
واه واه واه !!! از خدات هم باشه كه دختر بشى چون مى گن بهشت زير پاى ما مادران آيندس ولى شما پسرهاچى
(پسرا شاه قدم و پا قدمند گاهى سگ و گاهى آدمند ) اما دخترا بهشتيان روى زمينند


باران
ساعت15:02---10 اسفند 1392
فرزند خونده؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

باران
ساعت19:44---7 اسفند 1392
خودمونیم پسرا اگه دختر میشدن رو دست مامان باباشون میموندن

باران
ساعت22:42---6 اسفند 1392
عایا کار خوبی ست بازی کردن با احساسات دختران؟!!!!!!!!!!!

پسر بودن؟هرگز فقط راجع به افکااااااااار پسرا کنجکاو بودم اونم الحمدا..و با وجود شما رفع شد وگرنه نمیخوام حتی یه لحظه از این سعادت ها نصیبم بشه بلا به دوررررررررررر!!!!!!!!
حالا حالا بایستی تلاش کنی فرزند خونده


نت
ساعت16:04---5 اسفند 1392
دختربودن سعادت میخوادکه نصیب هرکسی نمیشه اگه خوش شانس میبودی دخمل میسدی
پاسخ: سعادتش برا اهلش خوبه .... ما دنبل سعادت نیگردی دنبال کمال هستیم(کمال همنشینی )


باران
ساعت14:20---5 اسفند 1392
از خداتم باشه دختر و هزار کمالات(اما خوب من دوس داشتم پسر باشم البته بدلیل حس کنجکاوی راجع به افکار پسرا)
پاسخ: همچين سعادتي هيييييچ وقت بهت رو نميكنه ....... شايسته نيستيد


هلینا
ساعت15:12---4 اسفند 1392
اخه نکه پسرا خیلی خوبنخیلی هم دلت بخواد دختر باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


كليه مطالب طنز ميباشد . قصد ما نشوندن خنده بر لب های شماست و اينجا همه چيز داريم جز توهين به كسي و سياست. یا حق
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب بامزه و خنده دار ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . س و آدرس sooti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 11155
بازدید کل : 200346
تعداد مطالب : 2312
تعداد نظرات : 5740
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما